domingo, 27 de julio de 2014

Gloriaren hitzak.

Orain, egun batzuk geroxeago, Gloriaren hitzak idatzi nahi ditut. Egun batean, berak galdetu zidan: "Reyes, egun osoa ematen duzu idazten. Niri ere gustatuko litzaidake zerbait idaztea. Nola egin dezaket?" Orduan nik eskaini nire laguntza eta baietsi nion nire bloggean beren hitzak idaztea. Berak diktatu eta nik kopiatu. Hemen daude beren hitzak, berak esan zuen bezala.

"Uztailaren 7a: egun berezia izan zen guretzat, San Fermín eguna. Euskaraz ikasten ari den neska sevillar bat etorri da gure etxera eta euskara hizkutzetan murgilduta dago eta ikixi dena nahi du. Irakurtzea eta idaztea "fenómeno" egiten du. Hitz egitea landu nahi du.
Berehala moldatu zen gure erara eta ikaragarrizko zorte izan dugu berarekin, ezagutzea eta gure etxera etortzea... Guk berari irakasten dugu baina berarekin asko ikixten dugu, baita ere. Eta egun asko ez ziren, baina une guztia apropetxatzen ditu hitz egiteko eta entzuteko. Horrelaxe jarraituko dugu beti harremanetan. Eta hurrengoan, gehiago idatziko dut."

Eta nik, pozik, jarraituko dut idazten nahi duena. Horrek esan nahi du bueltatuko naizela. Eta laster izango da, gainera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario